sobota, 18 maja 2013

Zapraszam w moje skromne progi

Z racji, że jest to mój pierwszy post chciałbym serdecznie przywitać wszystkich czytelników, którzy trafią na mojego bloga. Począwszy od dnia dzisiejszego będę w jego ramach publikował informacje związane z moją twórczością, recenzje co poniektórych książek, które w międzyczasie wpadną mi w ręce, rozmaite ciekawostki związane z literaturą oraz innymi dziedzinami życia, czasem pewnie również moje refleksje dotyczące nurtujących mnie problemów. Słowem wszystko, co leży mi na wątrobie i czym chciałbym się podzielić.
Mam nadzieję, że lektura mojego bloga wyda wam się zajęciem zajmującym, a czas spędzony na mojej stronie nigdy nie będzie czasem zmarnowanym, lecz wręcz przeciwnie. Liczę na to, że znajdziecie tutaj inspirację do podążania za głosem serca. Przecież tak naprawdę wszystko zależy od Was, a szeroko pojęte spełnienie nie znajduje się dalej jak na wyciągnięcie ręki. Wystarczy tylko nie bać się po nie sięgnąć.
Parę słów o mnie: Nazywam się Wojciech Szlęzak i jestem autorem kilku powieści, z których jak dotąd jedna zdążyła już trafić na półki księgarń, lecz jak mam nadzieję, liczba ta będzie regularnie wzrastać. Moje powieści należą do szeroko rozumianej prozy obyczajowej. Poruszają problemy o charakterze socjologicznym, psychologicznym oraz filozoficznym. Nigdy nie wskazują, jak należy myśleć, raczej skłaniają do refleksji i zmuszają, by choć na chwilę zatrzymać się w codziennym biegu i zastanowić się, czy na pewno wciąż w dobrym kierunku zmierzamy. Czasem śmieszą, czasem wzruszają, a czasem (mam taką nadzieję) również inspirują. Ale o tym już w następnych wpisach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz